מיתוג: רקמה, הטבעה, הדפסה על תיקים ושאר המוצרים
תיקים ממותגים, תיקים מודפסים, הדפסה על תיקים, רקמה על תיקים, הטבעה על מוצרי עור – זו השורה התחתונה בעסק שלנו.
המיתוג, זה מה שהופך את המוצרים ממוצרים איכותיים למוצרי פרסום וקידום מכירות איכותיים, או פשוט למתנות נחמדות ושימושיות. ויש הבדל: ההדפסה של הלוגו שלך, הופכת את התיק לתיק מיוחד, לתיק שלך, שתמיד יזכיר ללקוח/ה מאיפה ולמה הוא הגיע אליו/אליה !
רוב המוצרים שלנו – תיקים, תיקי גב, ילקוטים, תיקי ספורט, תיקי נסיעות, תיקים למחשבים, תיקים לחיילים, ארנקים, מזוודות – נמסרים ללקוח, בסופו של דבר, לאחר שעברו מתוג, והלקוח מקבל אותם נושאים את לוגו (סַמְלִיל) החברה שלו, פרסום או מסר כלשהו שברצונו להפיץ.
תיקים עם הדפסה נחשבים לאחד ממוצרי הפרסום המוצלחים ביותר, ולא בכדי. תיק הינו מוצר המלווה אותנו יום יום. התיק חיצוני ונראה לעין כל, ובניגוד לחולצה, אינו מוחלף מידי יום. התיק 'עובד' כל יום, הולך עם בעליו לכל מקום, תיק מחשב לעבודה, תיק סטודנט ללימודים, מזוודה שמטיילת בעולם, תיק ספורט לחדר כושר – כל אלו הם ממש פריטים אישיים. לכן התיק (כמו מזוודה / ילקוט / ארנק) צריך להיות שימושי, איכותי ויפה, עם הדפסה או רקמה (או כל מתוג אחר), שהינה מרשימה ומאריכת חיים, כזו שהמפרסם יהיה גאה לעמוד מאחוריה. מתוג יפה ואיכותי הוא הכרחי !
התאמת צבעים להדפסה/רקמה
לרוב, בתיקים, רצוי להתאים את בחירת צבעי התיק לצבעי הלוגו או המסר המודפס/נרקם על התיק. התאמה בין צבעי הלוגו לצבעי התיק תקנה למוצר מראה יפה, מקצועי, ומכובד יותר. המתוג נראה כחלק טבעי בתיק, ולא כמשהו זר ומאולץ.
דוגמאות:
*על תיק שרובו, ורקע אזור ההדפסה שלו, הוא שחור, ומשולבים בו הצבעים אדום ולבן, יהיה, לרוב, יפה ומתבקש להדפיס עליו באדום או בלבן.
*על תיק שכולו כחול רויאל יהיה נחמד להדפיס בלבן או שחור, אך הדפסה בתכלת, ירוק או סגול יכולה להראות לא ברורה, וקרובה מידי לצבע התיק.
*אם הלוגו שנרצה להדפיס/לרקום הוא אדום, נחפש מוצר שצבע הרקע שלו אינו אדום, אך הוא כזה שאדום ייראה עליו באופן חד ובברור – נניח לבן, אפור, או שחור. רצוי שגם במוצר יופיע אדום – וכך הלוגו ייראה 'קשור' ושייך לתיק.
כלומר הצבע המומלץ להדפסה יהיה, כמעט תמיד, צבע שמשולב בתיק, ו/או צבע שמנוגד (קונטרסט) לצבע הרקע עליו מדפיסים. מכיוון שהדפסה לבנה נראית טוב כמעט על כל הצבעים ולבן מתאים להרבה חברות/ארגונים כצבע הלוגו שלהם, הצבע הלבן הוא הנפוץ ביותר בהדפסות וברקמות שלנו, אך כשרוקמים, לרוב, משלבים כמה צבעים.
עם זאת, ברור שכל מקרה לגופו, ולכן אנחנו מכינים הדמייה איכותית לפני ההדפסה. בנוסף, בכל מקרה של ספק לגבי המראה אנו מכינים הדפסת נסיון אמיתית על המוצר הנבחר, לוודא מראש איך ייראה המוצר המוגמר, ומאשרים אותה עם הלקוח – במידה והוא חפץ בכך.
בגלל הדרישות לגבי שילובי הצבעים, שוגון מחזיקה תיקים ומוצרים רבים אחרים במגוון רחב של צבעים ועיצובים, כך שנוכל למצוא מוצר מתאים לכל לקוח שמבקש למתג את מוצריו.
סוגי המיתוג העקריים לתיקים, מזוודות ומוצרי עור
הדפסת משי:
הדפסת משי (Screen Printing) היא ההדפסה השכיחה ביותר על תיקים ומוצרי דמוי עור, ויכולה להיות מיושמת כמעט על כל המוצרים והצבעים. בשיטת הדפסה זו, מדפיסים, לרוב, צבע אחד עד שלושה (אפשרי יותר, אך נדיר), והיא מתאימה למספר מוצרים (הדפסות) רב.
קיימת הוצאה ראשונית מסויימת על הכנת הרשתות (רשת לכל צבע), אך כל הדפסה הינה זולה ומהירה יחסית.
כאמור, הדפסת משי היא הנפוצה ביותר מקרב שיטות המיתוג, ויש לנו נסיון רב מאוד איתה, ואנו יכולים להדפיס מאות ואלפי תיקים בימים בודדים.
הדפסת סובלימציה:
הדפסה סובלימציה (Sublimation Printing) מתאימה לכמויות קטנות (ואף לפריטים בודדים) ומעלה. ההדפסה הינה ללא הגבלת צבעים, ומחייבת שצבע הרקע, עליו מדפיסים, יהיה לבן או בהיר. לשם כך אנו מחזיקים מוצרים המיועדים לכך, שצבע החזית, עליו מייעדים את ההדפסה, הינו לבן.
בשיטה זו ניתן להדפיס, לדוגמא, תמונות שונות של ילדים – על כל תיק תמונה שונה. איכות ההדפסה (הרזולוציה) הינה טובה, אך לא גבוהה וחדה כמו במדבקות חום. הצבע עובר לבד, ומגע האזור המודפס הינו כשל שאר התיק, ההדפסה ממש נמצאת על גבי התיק.
|