כולנו רגילים להתנהל עם תיקים לאורך כל חיינו. כבר לאחר הולדת תינוק יש תיק עם הציוד הכולל טיטולים, מגבונים ובקבוקים המלווה את הוריו לכל מקום, אחר כך רוכשים את התיק לגן, את הילקוט לבית הספר, תיקי ספורט לחוגים, התרמיל הגדול לצבא ותרמיל גדול עוד יותר לטיול של אחרי הצבא. כל זאת לפני שהזכרנו את הטיסות לחו"ל, המזוודות, תיקים לנסיעות וציוד נלווה.
בעידן המודרני יש לנו הרבה ציוד והרבה פריטים שצריך לקחת איתנו, בין אם זה מחשב נייד, טלפון, ארנק ועוד, והדרך הנוחה ביותר היא להכניס את הכול לתיק אחד כדי שלא נאבד את הציוד שלנו. אנו נדרשים לפעמים לנסוע בתחבורה ציבורית ובמטוסים וצריכים לקחת איתנו את כל מה שאנו זקוקים לו. תיקי נסיעות הם מצרך מבוקש והמגוון שלהם עצום. ניתן לבחור צבעים, גדלים, מיקום ידיות ורצועות, לבחור סוג בד, מזוודת גלגלים (טרולי), סוג קשיח או רך – אין סוף אפשרויות שיתאימו לכל אחד.
לוקחים ציוד לפעילות ספורטיבית
בשנים האחרונות ישראל נהפכת למעצמה של כושר גופני, ואת כמות הרצים והרוכבים ברחבי הארץ קשה לפספס. בכל שבוע כמעט מתקיים מרוץ כלשהו המביא אנשים רבים להשתתף ולהתאמן לקראתו, וכל אחד מהם, יחיד או בקבוצה, מביא איתו את הציוד הדרוש לו. גם חדרי הכושר מלאים במתאמנים המאחסנים את הציוד שלהם בתאים המיועדים לכך. שוק תיקי הספורט בארץ וברחבי העולם גדל משמעותית עקב כך, והיום ניתן למצוא מגוון רחב של גדלים, צבעים וצורות.
קבוצות ספורט דואגות לרכישה מרוכזת של ציוד למתאמנים וגם חוגי ילדים מתהדרים בתיקים או בציוד קבוצתי ואף דואגים למתג אותו. אותם פריטים צריכים להיות גדולים מספיק, לאפשר תאים חיצוניים ופנימיים לאחסון פריטים שונים ורוכסנים עמידים. בשנים האחרונות גם חברות, ארגונים ומקומות עבודה הבינו את פוטנציאל הפעילות הספורטיבית של העובדים ואת יתרונותיה, בין אם הם מייצגים את מקום העבודה ובין אם עושים זאת בשעות הפנאי. חברות רבות מבצעות רכישה מרוכזת וגדולה של תיקי ספורט ממותגים עבור העובדים כמתנות או כציוד לפעילות פנאי וחברה במסגרת שעות העבודה.
מיתוג שעושה את ההבדל
היום ידוע שלפרסום יש כוח עצום, בעיקר בעידן שבו אנו חשופים לכל כך הרבה מידע ושיווק מכל עבר. לא פעם אנו מתקשים להכיל פרסומות באמצעי המדיה השונים וזה מובן לגמרי, אך בעידן השפע מי שרוצה לבלוט חייב לבצע פעילות שיווקית. מיתוג על מוצרים הוא דרך מצוינת לייצר בולטות, ייחוד ולקשר את המוצר לחברה בצורה שתיתן ערך. כשחברות מזמינות מוצרים בכמות גדולה עבור העובדים ובני משפחותיהם או כמתנות ללקוחות, המיתוג על גביהם הוא חלק בלתי נפרד מקידום מכירות ופרסום, אך באופן שמחבר את המקבל לחברה או לארגון.
בימים שבהם נהוג להדפיס על כוסות, חולצות, כריות, כובעים ובעצם כמעט על כל פריט, כשרוכשים מתנה שימושית לקבוצת מתאמנים, לחוג, ליחידה צבאית, לחדר הכושר או לעובדים, מומלץ להוסיף עליה את לוגו הקבוצה או החברה, משפט או מוטו המוכר לחברים. המיתוג גם מהווה מעין גאוות יחידה של קבוצה אחידה המשתייכת לארגון מסוים ופרסום בכל מקום שבו המוצר נישא.
מזמינים במקום בטוח
הזמנת פריטים שונים והמיתוג עליהם הם אומנם שתי פעולות שונות, אך בחברת שוגון אפשר לבצע את כל התהליך במקום אחד, מקצועי, מנוסה ואחראי. בחברה מתמחים בציוד ספורט, נסיעות, עור ובטיחות ויוכלו לייעץ לגבי שיטת הוספת המיתוג – הדפסה, הדבקה, חריטה, רקמה ועוד לפי הסוג, הבד והעדפות הלקוח. כך ניתן לקבל את המוצרים עם תו תקן של איכות ועם מיתוג איכותי.