מיתוג

מתוג: רקמה, הטבעה, הדפסה על תיקים ושאר המוצרים



תיקים ממותגים, תיקים מודפסים, הדפסה על תיקים, רקמה על תיקים, הטבעה על מוצרי עור – זו השורה התחתונה בעסק שלנו.

המיתוג, זה מה שהופך את המוצרים ממוצרים איכותיים למוצרי פרסום וקידום מכירות איכותיים, או פשוט למתנות נחמדות ושימושיות. ויש הבדל: ההדפסה של הלוגו שלך, הופכת את התיק לתיק מיוחד, לתיק שלך, שתמיד יזכיר ללקוח/ה מאיפה ולמה הוא הגיע אליו/אליה !

רוב המוצרים שלנו – תיקים, תיקי גב, ילקוטים, תיקי ספורט, תיקי נסיעות, תיקים למחשבים, תיקים לחיילים, ארנקים, מזוודות – נמסרים ללקוח, בסופו של דבר, לאחר שעברו מתוג, והלקוח מקבל אותם נושאים את לוגו (סַמְלִיל) החברה שלו, פרסום או מסר כלשהו שברצונו להפיץ.

תיקים עם הדפסה נחשבים לאחד ממוצרי הפרסום המוצלחים ביותר, ולא בכדי. תיק הינו מוצר המלווה אותנו יום יום. התיק חיצוני ונראה לעין כל, ובניגוד לחולצה, אינו מוחלף מידי יום. התיק 'עובד' כל יום, הולך עם בעליו לכל מקום, תיק מחשב לעבודה, תיק סטודנט ללימודים, מזוודה שמטיילת בעולם, תיק ספורט לחדר כושר  – כל אלו הם ממש פריטים אישיים. לכן התיק (כמו מזוודה / ילקוט / ארנק) צריך להיות שימושי, איכותי ויפה, עם הדפסה או רקמה (או כל מתוג אחר), שהינה מרשימה ומאריכת חיים, כזו שהמפרסם יהיה גאה לעמוד מאחוריה. מתוג יפה ואיכותי הוא הכרחי !

התאמת צבעים להדפסה/רקמה
לרוב, בתיקים, רצוי להתאים את בחירת צבעי התיק לצבעי הלוגו או המסר המודפס/נרקם על התיק. התאמה בין צבעי הלוגו לצבעי התיק תקנה למוצר מראה יפה, מקצועי, ומכובד יותר. המתוג נראה כחלק טבעי בתיק, ולא כמשהו זר ומאולץ.

דוגמאות:

*על תיק שרובו, ורקע אזור ההדפסה שלו, הוא שחור, ומשולבים בו הצבעים אדום ולבן, יהיה, לרוב, יפה ומתבקש להדפיס עליו באדום או בלבן.

*על תיק שכולו כחול רויאל יהיה נחמד להדפיס בלבן או שחור, אך הדפסה בתכלת, ירוק או סגול יכולה להראות לא ברורה, וקרובה מידי לצבע התיק.

*אם הלוגו שנרצה להדפיס/לרקום הוא אדום, נחפש מוצר שצבע הרקע שלו אינו אדום, אך הוא כזה שאדום ייראה עליו באופן חד ובברור – נניח לבן, אפור, או שחור. רצוי שגם במוצר יופיע אדום – וכך הלוגו ייראה 'קשור' ושייך לתיק.

כלומר הצבע המומלץ להדפסה יהיה, כמעט תמיד, צבע שמשולב בתיק, ו/או צבע שמנוגד (קונטרסט) לצבע הרקע עליו מדפיסים. מכיוון שהדפסה לבנה נראית טוב כמעט על כל הצבעים ולבן מתאים להרבה חברות/ארגונים כצבע הלוגו שלהם, הצבע הלבן הוא הנפוץ ביותר בהדפסות וברקמות שלנו, אך כשרוקמים, לרוב, משלבים כמה צבעים.

עם זאת, ברור שכל מקרה לגופו, ולכן אנחנו מכינים הדמייה איכותית לפני ההדפסה. בנוסף, בכל מקרה של ספק לגבי המראה אנו מכינים הדפסת נסיון אמיתית על המוצר הנבחר, לוודא מראש איך ייראה המוצר המוגמר, ומאשרים אותה עם הלקוח – במידה והוא חפץ בכך.

בגלל הדרישות לגבי שילובי הצבעים, שוגון מחזיקה תיקים ומוצרים רבים אחרים במגוון רחב של צבעים ועיצובים, כך שנוכל למצוא מוצר מתאים לכל לקוח שמבקש למתג את מוצריו.

 

סוגי המיתוג העקריים לתיקים, מזוודות ומוצרי עור


הדפסת משי:

הדפסת משי (Screen Printing) היא ההדפסה השכיחה ביותר על תיקים ומוצרי דמוי עור, ויכולה להיות מיושמת כמעט על כל המוצרים והצבעים. בשיטת הדפסה זו, מדפיסים, לרוב, צבע אחד עד שלושה (אפשרי יותר, אך נדיר), והיא מתאימה למספר מוצרים (הדפסות) רב. 

קיימת הוצאה ראשונית מסויימת על הכנת הרשתות (רשת לכל צבע), אך כל הדפסה הינה זולה ומהירה יחסית.
כאמור, הדפסת משי היא הנפוצה ביותר מקרב שיטות המיתוג, ויש לנו נסיון רב מאוד איתה, ואנו יכולים להדפיס מאות ואלפי תיקים בימים בודדים.

 

תיק גב עם הדפסה ומיתוג הדפסת משי על תיק רחצה הדפסת משי על תיק גב
הדפסת משי על תיק גב הדפסת משי על תיק רחצה הדפסת משי על תיק גב

 

הדפסת סובלימציה:

הדפסה סובלימציה (Sublimation Printing) מתאימה לכמויות קטנות (ואף לפריטים בודדים) ומעלה. ההדפסה הינה ללא הגבלת צבעים, ומחייבת שצבע הרקע, עליו מדפיסים, יהיה לבן או בהיר. לשם כך אנו מחזיקים מוצרים המיועדים לכך, שצבע החזית, עליו מייעדים את ההדפסה, הינו לבן.
בשיטה זו ניתן להדפיס, לדוגמא, תמונות שונות של ילדים – על כל תיק תמונה שונה. איכות ההדפסה (הרזולוציה) הינה טובה, אך לא גבוהה וחדה כמו במדבקות חום. הצבע עובר לבד, ומגע האזור המודפס הינו כשל שאר התיק, ההדפסה ממש נמצאת על גבי התיק.

 

הדפסת סובלימציה על תיק גב   הדפסת סובלימציה על תיק גב  הדפסת סובלימציה על תיק שרוך
הדפסת סובלימציה על תיק גב הדפסת סובלימציה על תיק גב

הדפסת סובלימציה על תיק שרוך

מדבקת חום:

הדפסה בעזרת מדבקת חום (Heat Transfer) מאפשרת גרפיקה באיכות גבוהה מאוד (רזולוציה איכותית) ללא מגבלה על מספר הצבעים. בשיטה זו מדפיסים על נייר ייעודי לכך, שלמעשה הינו מדבקה, שבלחץ וחום מסויימים מתחברת לבד התיק/המוצר. המדבקה הינה חומר נפרד מהתיק, אך מחוברת אליו בחוזקה.
ניתן ליישם מדבקת חום על כל הצבעים ועל כל החומרים שהינם עמידים לחום. ישנם מקרים בהם לא ניתן לבצע סוג הדפסה זה, וזה כאשר בתיקים, באזור המיועד למתוג, ישנו חומר שרגיש לחום. כדוגמא נציין את הצידניות, בהן לעתים בטנה דקה אינה מאפשרת חימום המקום. במקרים כאלו, במידה ורוצים למתג עם מדבקת חום, מיישמים השיטה לפני תפירת החלק הרגיש לחום.

 

מדבקת חום על תיק גב   מדבקת חום על תיק נסיעות  מדבקת חום על תיק ספורט
מדבקת חום על תיק גב מדבקת חום על תיק נסיעות

מדבקת חום על תיק ספורט



רקמה:
רקמה ממוחשבת (Embroidery) היא דרך יפה ויוקרתית למתוג תיקים. לרקמה יש מגע ייחודי, טבעי ואמיתי – עם נוכחות, ועבור רבים היא הדרך המועדפת למיתוג התיקים.
רקמה יכולה להיות בעלת צבע אחד או יותר (ואף עשרה צבעים), ומתאימה, לרוב, לכמויות של כמה עשרות/מאות תיקים. כמעט על כל המוצרים שלנו ניתן לרקום, והדבר אינו אפשרי במקרים בהם יש בידוד עבה באזור המיתוג של התיק (בצדניות) או על מוצרי עור.
ישנה עלות ראשונית וחד פעמית של פיתוח התוכנה למכונת הרקמה, ועלות כל יחידה מחושבת לפי מספר התפרים, שמשקפים את גודל הרקמה.

רקמה על תיק גב רקמה על תיק כנסים  רקמה על כובע 
רקמה על תיק גב רקמה על תיק כנסים  רקמה על כובע

 

הטבעה:
הטבעה הינה הדרך הנפוצה למתג מוצרי עור (Leather Embossing/Stamping By Brass Seal). הטבעה נעשית על-ידי לחיצה של פלטת אלומיניום בחום ובלחץ מתאימים (בהתאם לחומר ולגודל הלוגו) על מוצר העור. הלוגו/טקסט שמוטבע בעור נשאר טבוע בו, באופן מכובד ומרשים. הטבעה על מוצרי עור היא פעולה מקצועית ואחראית, שאינה ניתנת לתיקון, וצריכה להתבצע על-ידי אנשי מקצוע מנוסים. ניתן להטביע את הלוגו הרצוי, או עם סגנון הפוך - הבלטה: להבליט את הלוגו, על-ידי הטבעה של השטח שמסביב לו, כאשר אופן הביצוע זהה. להטבעה יש עלות מסויימת של הכנת פלטת המתכת, וכן עלות לכל הטבעה על מוצר. כל כמות מתאימה למתוג בעזרת הטבעה.

הטבעת לוגו על כריכת מחברת הטבעת לוגו על כריכת מחברת הטבעת לוגו על ארנק
הטבעת לוגו על כריכת מחברת הטבעת לוגו על כריכת מחברת הטבעת לוגו על ארנק

 

אנו בשוגון נשמח למתג את המוצרים שלנו בכל שיטת הדפסה, רקמה או הטבעה שאנו עובדים איתה. אנו מבצעים כל זאת בעצמנו, או עם ספקים מוכרים ומנוסים שלנו, ועומדים בקשר הדוק עם הלקוח, כולל הצגת הדמיות של אפשרויות שונות לאישור.

לרוב המחירים שלנו הם כמחירי השוק, ואף פחות מזה. מלבד המחיר, היתרונות הם השרות, האחריות וזמן ההספקה. כאשר אנו ממתגים את המוצרים, יש כתובת אחת, אנחנו, שאחראית למוצר ולמתוג, ואנו מבטיחים הספקה של מוצר איכותי כולל ההדפסה/רקמה/הטבעה עליו. הדפסה על תיקים מתבצעת ממש על ידנו, וגם כמויות גדולות ניתנות למסירה בתוך ימים ספורים. בנוסף לכל זאת, ההדפסה/רקמה/הטבעה, כאשר מבוצעות על ידנו, חוסכות זמן לעומת עבודה (הובלות, תאומים, חשבונות, אישורי גרפיקה,....) מול מספר ספקים.

 

בקטלוג שוגון תיקים ניתן למצוא את המיקומים המומלצים למתוג מבחר מהמוצרים, וכן את שטחיי ההדפסה והרקמה המירבייים:

בתוך המלבנים בשרטוט מסומנות מידות שטח ההדפסה המירבי האפשרי, בסנטימטרים (גובהXרוחב, HieghtXWidth)

בתוך העיגולים בשרטוט מסומנת מידות הקוטר המקסימלי האפשרי עבור רקמה על המוצר, הסנטימטרים. כיוון החץ - אזור רקמה עליון/תחתון

 

 

                                          

 

הדפסה/רקמה בשלב הייצור לעומת מתוג תיקים מוכנים

נציין, שאם הכמות הנדרשת הינה משמעותית, נניח מספר מאות, והזמן מאפשר זאת, רצוי מאוד למתג את התיקים/מוצרים, אם בהדפסה ואם ברקמה, בזמן תהליך הייצור, בשלב התפירה. הסיבות לכך הן שתיים:

  • עלות – מחיר הדפסה/רקמה במפעל, על פיסת בד (לפני תפירת התיק), זולה משמעותית ממשלוח התיקים המוכנים למדפיס, הוצאתם מהאריזה, הדפסתם/רקמתם כאשר הם מוכנים כבר, אריזתם מחדש, ומשלוח נוסף. הגישה לאזורי ההדפסה, בתיקים מוכנים, קשה יותר ודורשת זמן רב יותר מאשר הדפסה/רקמה על גזירי בד שטוחים, לפני תפירתם.

  • תקלות ובקרת איכות – בכל שיטת הדפסה או רקמה יש סיכון מסויים שהמתוג לא יצליח, וכתוצאה מכך ייפסל המוצר. כאשר מדפיסים על מוצר מוגמר, פסילה כזו גוררת נזק כספי מסויים. הדפסה על גזיר בד בלבד, במידה ונכשלה, אינה פוסלת מוצר שלם. וכך, כשמדפיסים על גזירים, רק הדפסות "מושלמות מתקבלות ועוברות לשלב הייצור, ומלבד החסכון הכספי מקבלים גם מוצר באיכות גבוהה יותר.

 

תגיות נוספות:

 

מוצרי פרסום, מתנות לעובדים, מוצרי קידום מכירות, הדפסה על תיקים, תיקים מודפסים, תיקים ממותגים, מזוודות מודפסות, רקמה על תיקים.

promotional bags, promotional items, printed bags, personalized tote bags, printed tote bags, embroidered bags

 


נשמח לעמוד לרשותכם לגבי כל שאלה בעניין כל סוגי ההדפסות, רקמות, הטבעות – זאת המומחיות שלנו !!

NOW TRENDING

הצג הכל
BEST SELLER
שחור
שחור
שחור
BEST SELLER
אדום/אפור/שחור
אדום/אפור/שחור
BEST SELLER
כתום
כתום