דואגים לחיילים שלנו

יום שני 22 מאי 2023

בני הנוער במדינת ישראל נדרשים להתגייס לצבא במסגרת חוק שירות הביטחון עם הגיעם לגיל 18. מדובר בצעד משמעותי עבור החייל או החיילת שמתחילים לעשות את צעדיהם הראשונים במסגרת הצבא כבוגרים ועצמאיים, לאחר שהיו במסגרות עוטפות עד סוף לימודיהם בתיכון. הגיוס לצבא היום מאפשר מגוון תפקידים ומיצוי יכולות, חלקם יהפכו למקצוע העתיד של הצעירים, ועבור אחרים תהיה זו תקופה מאתגרת ומיוחדת להיזכר בה בהמשך החיים. אלה וגם אלה נדרשים להתחיל מסלול שבו רובם ימצאו את עצמם מחוץ לבית ולנוחות שלה הורגלו. לאורך השירות הם יכירו חברים חדשים, יצברו חוויות מיוחדות, ילמדו מידע חדש, יכירו את יכולותיהם, יתבגרו וילמדו לדאוג לעצמם כשהם הרחק מהבית.

עולים על מדים

לקראת הגיוס יש הכנות רבות שיש לעשות, בין אם אלה המיונים, המבחנים, ימי הגיבוש – אבל המשותף לכולם הוא הצורך להיערך לגיוס מבחינת הציוד. רשימת הציוד לקראת הגיוס נמצאת באתרים השונים עבור הצעירים ועבור הוריהם, ובין הפריטים הראשונים והחשובים לכל החיילים נמצאים תיקי גב גדולים שיכולים להכיל את כל הדרוש להם. החשיבות של תיקים למתגייסים באיכות טובה נוגעת ליכולת שלהם לשאת את כל הדרוש להם בנוחות בתחבורה הציבורית, בשהייה בשטח ובבסיסים. חיילים הנמצאים רחוק מהבית נדרשים לקחת איתם ציוד לכמה שבועות וצוברים גם לא מעט כביסה. מלבד תיק הגב הגדול הם צריכים גם שק כביסה נוח שבו יוכלו לארוז את הבגדים המלוכלכים וכמובן תיק רחצה גדול מספיק עם אפשרות לידית תלייה לנוחות במקלחות המשותפות. חלק מהציוד הדרוש למתגייסים ניתן להם עם חיולם, אבל כדי להיות בטוחים שהם מגיעים עם תרמילים גדולים ונוחים חשוב לדאוג לכך מבעוד מועד.

חלוקת ציוד לקראת גיוס

חברות גדולות, עיריות וארגונים שונים נוהגים לחלק תיקים למתגייסים כמתנות במסגרת כנסי מתגייסים או כמתנות לעובדים לרגל גיוס ילדיהם. במדינת ישראל הכנסים והגיוסים הם עניין שבשגרה ולתיקים אלה יש דרישה רבה ושימוש רב. תיקים אלה צריכים להיות עמידים, בעלי כתפיות מרופדות, ידית אחיזה, תאים גדולים ועשויים מבד עמיד וחזק שיעמוד בתלאות שמצפות להם במהלך השירות. תיקי גב גדולים שניתנים כמתנה למתגייסים יכולים לשמש אותם גם בטיול אחרי הצבא, כשיסיירו ברחבי העולם עם תרמיל נוח על הגב שיצטרך להכיל את כל מטענם. לרבים מהפריטים יש כיסים צדדיים, גב מרופד לנוחות נשיאה גם לאורך שעות ופתיחה נוחה לשליפה מהירה של ציוד.  

ממתגים את תיקי המתגייסים

תיקי החיילים נמצאים איתם בדרכים, בתחבורה הציבורית ובכל מקום שאליו הם מגיעים ולכן המיתוג על גביהם מהווה פרסום וקידום מכירות יעיל עבור החברה שהעניקה אותם. מלבד הפרסום, לתיק ממותג יש ערך סנטימנטלי גבוה יותר עבור האדם המקבל, שכן הוא מייחד אותו ומשייך אותו לגוף גדול. המיתוג על התרמיל הוא נתון חשוב ביותר כשמדובר על זיהוי הפריט האישי בתוך מקבץ גדול של ציוד דומה הנמצא במקום אחד, כפי שקורה לא פעם במהלך השירות. על כל תרמיל ניתן להוסיף הדפסה או רקמה לפי בחירה ובה שם החברה, הארגון או העירייה, והיא מהווה תזכורת למתנה ובידול משאר התרמילים. את הפריטים ניתן להזמין גם בכמויות גדולות ובתוספת הכיתוב, המיתוג וכל תוספת אחרת בשיטות הדפסה שונות. חשוב לוודא שהמוצרים איכותיים, שיש להם אחריות ושיש מאחוריהם חברה גדולה וותיקה שיכולה לתת שירות וייעוץ. חברת שוגון מתמחה בכל תחום התיקים, מוצרי עור, תרמילים וציוד בטיחות, ומשווקת את מוצריה במגזר הציבורי והפרטי, לעיריות, חברות גדולות וקטנות, לגופי ביטחון ועוד.